درگيري با اشرار منجر به شهادت گروهباندوم" علیرضا شاهدي در مهریز  يزد شد 

یزدفردا - يکي از مأموران نيروي انتظامي طي درگيري با اشرار و قاچاقچيان به فيض شهادت رسيد.

به گزارش  پليس، روز گذشته، اکيپي از مأموران دسته رزمي شهيد صدوقي يزد با يکدستگاه خودرو تويوتا و يکدستگاه موتورسيکلت و تجهيزات کافي جهت استقرار در مسير تردد قاچاقچيان اعزام شده و چند ساعت بعد يکي از عوامل مستقر در مسير مشاهده نمود که دو دستگاه خودرو با چراغ خاموش در اين مسير در حال حرکت هستند .

براساس اين گزارش، بلافاصله مأموران مستقر در کمين به ديگر نيروها موضوع را يادآوري کردند و به اين ترتيب دو نفر از مأموران با موتورسيکلت جهت بررسي و تشخيص مسير تردد قاچاقچيان به سمت مسير حرکت خودروها اعزام شده وپس از طي مسافت يک کيلومتري مشاهده نمودند که خودروها در جاده متوقف مي باشند.

اين گزارش مي افزايد: مأموران پليس به بررسي صحنه پرداخته و متوجه شدند که خودروهاي قاچاقچيان با موانع ميخي برخورد نموده و آنها در حال تعويض لاستيک مي باشند.

به اين ترتيب قاچاقچيان با مشاهده مأموران پليس، اقدام به تيراندازي کرده ومأموران موضوع را به ديگراعضاي اکيپ اعلام و درخواست کمک مي نمايند که مأموران در صحنه حاضر و با تبادل آتش ، قاچاقچيان متواري مي شوند .

متاسفانه در اين درگيري يکي از مأموران به نام گروهباندوم" علیرضا شاهدي" مجروح که بلافاصله به بيمارستان مهريز اعزام شد اما در اتاق عمل به فيض شهادت نائل آمد .

لازم به ذکر است شهخید علیرضا شاهدی از اهالی نصرآباد تفت بوده و مراسم تشيع جنازه اين شهيد در ساعت ۱۰:۳۰فردا واز محل ميدان شهداي نصرآباد آغاز وسپس در گلزار شهداي نصرآباد به خاك سپرده مي شود.

 

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا